Otsi:
Kontaktandmed  ·  Uudised  ·  Sündmused  ·  Pildigaleriid  ·  Dokumendiregister  ·  Teabenõue  ·  Sisukord
ÜldinfoKülaliseleElukoha registreerimineAlev tunnustabValimisedJuhtiminePõhimäärusArengukavaEelarve ja majandusaasta aruanneHaridusKultuur ja sportVändra maratonNoorsootööSotsiaaltööVändra TervishoiukeskusTervishoidKeskkond, jäätmedVesi ja kanalisatsioonTeed ja tänavadEhitus ja planeerimineMittetulundusühingudHankedBlanketidTeenuste hinnadVändra Teataja 2015Virtuaalne fotonäitusAvalik kordPolitseiinfoBussiliiklusPangabussSaunTehnoülevaatusVändra 500Dokumendiregister ametnikule
«2017, August»
ETKNRLP
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Vändra 500
TRE Raadio Pärnu

Pangabussi peatumisgraafik

05. veebruar 2013

 

Swedbanki pangabussi hakkab Vändras asendama nõustaja teenus ning sularaha saab jätkuvalt automaadist

25. november 2015

Alates 01. jaanuarist 2016 asendab Swedbank Vändras pangabussi teenuse nõustaja teenusega, mida pank hakkab pakkuma Vändra Raamatukogus (Pilve 2 Vändra). Kliendinõustaja juures on võimalik sõlmida interneti- ja telefonipanga lepinguid ning kasutada kliendinõustaja abi elektroonilistes kanalites. Panganõustaja on kohal kaks korda kuus reedeti kella 10.00-14.00.

 

Jaanuaris 8.01 ja 22.01.

Veebruaris 5.02 ja 19.02.

Märtsis 04.03 ja 18.03.

 

Sularaha saab jätkuvalt välja võtta Vändra Tarbijate Ühistu kauplusest Konsum, Pärnu/Paide mnt 21 Vändra alev.

Eraisikutele on sularaha väljamaks automaadist kuni 2000 Eurot kalendrikuus tasuta. Korraga väljastab automaat 750 Eurot, suurema summa korral tuleb teostada mitu tehingut.

Lähitulevikus on plaan paigaldada Vändrasse sularaha automaat, kus saab sooritada nii sularaha sisse- ja väljamakset. Olemasolev automaat asendatakse.

 

Kõige mugavamalt on pangateenused Vändra klientidele kättesaadavad interneti, mobiili, pangaautomaadi ning telefonipanga vahendusel.

 

Tutvustame lähemalt, mis on mis ning kuidas neid kasutada.

 

TELEFONIPANK

Telefonipank on nagu panganõustaja teenus ilma kontorisse tulemiseta, kliendina ei pea Te oma rahaasjade ajamiseks kuhugi minema – piisab, kui kodus helistate telefonipanga numbril 6 310 310. Telefonipangas suhtlete te otse nõustajaga.

Telefonipank on kiire, paindlik ja vahetu. Saate oma rahaasjadest ülevaate nii sageli kui vaja. Telefonipanga kasutamisel on teenus oluliselt pikemalt kättesaadav kui pangakontori puhul, sest telefonipank töötab tööpäevadel kella 8-20 ja nädalavahetustel kella 10-18.

 

Telefonipangas saate:

•           Küsida infot oma konto kohta

•           Teha vajalike maksetehinguid ja väärtpaberitehinguid

•           Sõlmida lepinguid

•           Sulgeda pangakaardi, kui see on kadunud

•           Vastuseid igapäevastele küsimustele, mis on pangaga seotud

 

Selleks, et neid tehinguid läbi telefoni teha, tuleb sõlmida leping ja siis saate oma isikut tõendada paroolikaardi, PIN-kalkulaatori või mobiil-ID-ga. See on sarnane pangasaalis isiku identifitseerimisega.

 

Telefonipank on turvaline. Jälgige Teile antud juhiseid ja saate turvaliselt korraldada kõik vajalikud toimingud. Kõik telefonipanga kõned salvestatakse. Nõnda on Teil alati kindlustunne, et võimalike vaidluste ja arusaamatuste korral saab uuesti kuulata Teie ja pangatöötaja vahelise kõne salvestust.

 

Telefonipangaga liitumine

•           Telefonipangaga saate liituda Swedbanki nõustaja juures.

•           Pärast lepingu sõlmimist saate paroolikaardi ning seejärel saate kohe mugavalt oma tehinguid tegema hakata.

•           Telefonipangaga liitumine on tasuta ning kuutasu maksma ei pea.

•           Tehingute eest teenustasud on samad, mis pangakontorist sama tehingut teostades.

•           Telefonipanga kasutamisel on vajalik mobiiltelefoni või nuppudega lauatelefon.

 

INTERNETIPANK

Swedbanki internetipank on koht, kus pääsete oma makseid ja lepinguid sõlmima  mis tahes kellajal ja mis tahes kohast – tähtis on vaid, et saate kasutada internetiühendusega arvutit. Internetipangast leiate infot nii meie teenuste kui ka Swedbanki kui organisatsiooni kohta. Samuti saate siin sõlmida lepinguid ning teha pangatehinguid. Internetipangas on paljude tehingute tegemine soodsam kui kontoris. Internetipanga kasutajaks saate, kui sõlmite  pangakontoris lepingu.

 

MOBIILIPANK

Mobiilpank – pank alati taskus. Mobiilipanga kaudu on igalt poolt kiirelt kättesaadavad:

•           Kontojääk ja väljavõte

•           Maksed ja väärtpaberitehingud

•           Pangaautomaatide ja kontorite asukohad

 

SALDO MOBIILIS

Helistades mobiiltelefonilt numbrile 1503, saate igal ajal küsida telefoni teel infot oma konto jäägi kohta. Nii ei pea Te olema teadmatuses, kas kontol on ikka piisavalt raha soovitud ostu tegemiseks. Mobiiltelefoni kaudu konto jäägi küsimise eest tuleb tasuda vaid mobiilsideoperaatori kehtestatud teenusenumbri minutitasu.

"Saldo mobiilis" lepingu saate sõlmida internetipangas ja pangakontoris.

 

MÄÄRATUD MAKSED

Igakuiseid makseid on võimalik teostada ka läbi pangautomaadi. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas või pangakontoris nõustajal sisestada vajalikud andmed.

 

Tuleb vaid kaasa võtta  arve, kus vajalikud rekvisiidid olemas. Kui need on tehtud, siis saate sularahaautomaadis vaid mõne nupuvajutusega makse teostatud.

 

Teie Swedbank